niedziela, 27 kwietnia 2014

Serwetka z kwiatową koronką

Witam!!!
Bardzo gorąco dziękuję za wszystkie świąteczne życzenia jakie od Was otrzymałam w komentarzach, drogą e-mailową i za przepiękne kartki.
A dzisiaj mam przyjemność zaprezentować kolejną serwetkę, którą w ostatnim czasie wydziergałam. Serwetka wykonana jest z białego kordonka Cotton Filet, szydełkiem 1,50. Średnica serwetki to 37 cm.





Dziękuję za odwiedziny i przemiłe słowa. Witam serdecznie nowych Gości w gronie Obserwatorów.
Cieplutko Was pozdrawiam i życzę miłego tygodnia:))

48 komentarzy:

  1. Śliczności... jednak serwetki szydełkowe mają swój czar i urok. Nie rozumiem osób, które ich nie lubią.
    Pozdrawiam
    E.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pisze Ewita, są piękne i mają swój urok, ale nie każdy potrafi ten urok z nich wydobyć :)
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycający wzór!
    Widzę, że Ewy są najaktywniejszymi komentatorkami :)
    Pozdrawiam
    Ewa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Doniu znów przepiękną serwetkę zrobiłaś, bo Ty tylko takie robisz :)POzdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, podoba mi się jej środek.
    Doniu dobrego tygodnia Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna serwetka. Kolejne cudeńko stworzyłaś. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Serwetka przecudna !!!!! Wykonanie wzorcowe. Buziaki Doniu zasyłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje serwetki! Już kilka wzorów mam na liście, ale co chwilę oczarowujesz mnie nowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serwetka jest piękna. Mam kilka , kiedyś robiłam na szydełku, na drutach jedna udało mi się zrobić. Ostatnio robię frywolitkowe. Jak widzę u
    ciebie , chyba zrobie znowu na szydełku. Może podobną? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozdrawiam Doniu serdecznie. Serweta, no cóż - tradycyjnie zachwycająca - taka słoneczna. Urocza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna serwetka. Bardzo ładny wzór :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Serwetka wyszla Ci przeslicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest prześliczna! Bardzo ładny wzór a wykonanie jak zwykle perfekcyjne. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Doniu piękna - jak zreszta wszystkie Twoje robótki. Pozdrawiam. Dzisiaj odpisze na Twojego maila :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny wzór i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Очень красивая салфетка, великолепно связана! С уважением!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle śliczna :) A brzeg jest jej pięknym zwieńczeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna serwetka ,podobnie jak poprzednie wszystkie:)
    Pozdrawiam
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna jak i poprzednie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Doniu cudownie słodka jest ta serwetka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna i perfekcyjna ale to nic nowego :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Serweta jest piękna jak wszystkie poprzednie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Very beautiful Donia!!Have a nice week!!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń
  24. Urocza serwetka Doniu, klasyczny, elegancki wzór. Zawsze się zastanawiam, jak Ty robisz misterne serwetki takim grubym szydełkiem, chyba bardzo ściskasz oczka i słupki. Najważniejsze, że są piękne, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna serwetka , jak zwykle u Ciebie.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  26. cóż mogę więcej dodac jak zwykle staranne wykonane, ciekawy wzór cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna serwetka! Ma przyjemnie wyrazisty wzór ;-))

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeszcze jedna bardzo piękna serwetka :) Jak tak patrzę, to od razu bym chciała jakąś zrobić...
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lindíssima!Vc tem mãos de fada!Uma ótima e
    abençoada semana,fique com Deus.
    Grande beijo

    OdpowiedzUsuń
  30. O sol é para as flores o que os sorrisos são para a humanidade.(Joseph Addison)
    Obrigada querida, pela visita carinhosa!
    Um doce abraço, Marie.

    OdpowiedzUsuń
  31. No cóż ja mogę więcej tu dodać, podpisuję się obiema rękami, nogami, uszami i innymi podwójnymi organami pod moimi poprzedniczkami :) Poprostu prześliczna :) Pozdrawiam PS. Ile zużyłaś kordonka na tę serwetkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!
      Bardzo dziękuję za miłe słowa. Serwetkę robiłam z kordonka Cotton Filet i zużyłam nie całą połowę kordonka.
      Serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  32. Prawdziwe cudeńko! Piękna jest po prostu i interesująca, bo dużo się na niej dzieje.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknt wzór i doskonała robota :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Ostatnio mało mnie w blogowym świecie, ale u Ciebie jak zawsze cudnie i perfekcyjnie :) mnie, podobnie jak poprzedniczkom, bardzo podoba się ta serwetka :) wzór piękny!!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  35. Zachwycająca serwetka - jak zwykle perfekcyjnie wykonana :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna :) jak zwykle doskonała :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zrobiona perfekcyjnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne serwetki,

    OdpowiedzUsuń